sr2logo
2018 Marzec - Strony Rynku
7

Polacy wybrali Shell V-Power!

Technologia DYNAFLEX, czyli zaawansowane formuły dodatków uszlachetniających zastosowane we wszystkich paliwach Shell, szerokozasięgowa kampania reklamowa z udziałem wielokrotnego mistrza świata Formuły 1 – Sebastiana Vettela, ale przede wszystkim polscy kierowcy, którzy chętnie odwiedzają stacje Shell, bo wiedzą,...

4

Lidl – mądry wybór

Lidl Polska to dynamiczna i odnosząca sukcesy sieć sklepów spożywczych, która liczy już ponad 600 placówek na terenie całego kraju i zatrudnia ponad 15000 pracowników. Od 15 lat marka zdobywa zaufanie milionów klientów i...

5

Dialog z kobiecymi potrzebami

Sprostać oczekiwaniom kobiet nie jest łatwo, ale niektórym wychodzi to zgrabnie i ze smakiem. Niewątpliwie do tego grona zaliczyć należy markę Julimex – lidera bielizny wyszczuplającej w projekcie Laur Klienta. Co stoi za tym sukcesem? Jasno...

3

BLOW zwiększa inwestycje…

… w swoich topowych kategoriach produktowych, m.in. tabletach i systemach audio. Duże wsparcie zyskały również smartfony – szczególnie doskonale odebrany przez klientów model N5. Nowy w ofercie Smartphone BLOW M5 również przyciąga funkcjonalnością i solidnym zapleczem technicznym....

2

BorgWarner Poland Solidnym Pracodawcą Roku

BorgWarner Poland Sp. z o.o. – część amerykańskiego koncernu BorgWarner Inc. – to producent komponentów i systemów zaawansowanych technologii dla układów napędowych i przeniesienia napędu w pojazdach samochodowych. Firma zlokalizowana w Jasionce koło Rzeszowa zatrudnia ponad...