sr2logo
Nowa jakość na rynku HoReCa – Transgourmet z Laurem Klienta - Strony Rynku

Nowa jakość na rynku HoReCa – Transgourmet z Laurem Klienta

Transgourmet Food Service z Laurem Klienta – Odkryciem Roku 2018 w kategorii „Jakość usług dla branży gastronomicznej”! Firma została wyróżniona za stałe ulepszanie istniejących rozwiązań, podnoszenie jakości świadczonych usług, zwiększanie oferty produktowej oraz skuteczność działań marketingowych i organizacyjnych.
444

Transgourmet Food Service specjalizuje się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków żywienia zbiorowego. Jako kompleksowy dostawca oferuje pełen asortyment towarów, obejmujący zarówno żywność, jak i pełne wyposażenie w postaci urządzeń dla profesjonalnych kuchni. Tym, co wyróżnia usługę na rynku jest precyzyjne planowanie, staranne pakowanie i przede wszystkim perfekcyjna dostawa realizowana własną, nowoczesną flotą samochodową.

W ramach oferty dostępnych jest aktualnie około 5 tysięcy artykułów spożywczych i przemysłowych wszystkich branż, dostosowanych do wymagań klientów gastronomicznych. Przede wszystkim dostarczane są świeże mięso, warzywa i owoce oraz produkty suche wiodących marek, oraz także marki własne: od Transgourmet Economy, przez Quality, po ekskluzywne Transgourmet Premium. W ofercie firmy znajdują się także świeże ryby i owoce morza, które trafiają do klientów dzięki nowoczesnemu centrum logistycznemu Transgourmet Seafood w Bremerhaven. Świeżość i jakość produktów zapewniona jest dzięki nowoczesnej technice magazynowania w obniżonych temperaturach potwierdzonej m.in. Certyfikatem IFS Logistics.

W branży gastronomicznej czas realizacji dostawy jest szczególnie ważny, dlatego wszystkie zamówienia realizowane są codziennie, następnego dnia, z dostawą od godziny 4.00 rano do 22.00 wieczorem. Istnieje również możliwość dopasowania ich indywidualnie według potrzeb klienta. Klienci Transgourmet mogą składać zamówienia w kilku formatach: poprzez sklep internetowy, telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio u doradcy klienta.

Pierwszy Laur Klienta dla Transgourmet Food Service

Laur Klienta – Odkrycie Roku 2018 w kategorii „Jakość usług dla branży gastronomicznej” to nagroda, którą przyznają klienci. Opinie klientów badane są w wieloetapowym sondażu, na bazie którego powstaje ostateczna ocena. Proces zawiera zarówno rozmowy telefoniczne, jak i sondy umieszczane na popularnych portalach zarówno branżowych, jak i tematycznych.
– Nasza marka handlowa Selgros Cash&Carry jest wielokrotnym laureatem nagrody Laur Klienta, dlatego bardzo cieszymy się z pierwszego wyróżnienia dla naszej nowej marki – Transgourmet Food Service dedykowanej do obsługi profesjonalnej gastronomii. To dla nas niezwykle ważna nagroda, docenienie wysiłków, jakie wkładamy w nieustanny rozwój. Cieszy nas, że wyróżnione zostały rozwiązania, które wprowadziliśmy, aby ułatwić ścieżkę zakupową naszym klientom oraz być bliżej nich i zaoferować nowy standard dostaw na rynku gastronomii. Właśnie taki cel przyświecał stworzeniu Transgourmet Food Service – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Kategoria Odkrycie Roku ma na celu promowanie marek, produktów oraz usług, które na rynku funkcjonują od niedawna. O przyznaniu tej nagrody decyduje specjalnie powołana Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. Wręczana jest ona nielicznym, stąd jej wyjątkowość i prestiż.

Transgourmet Polska planuje już kolejne przedsięwzięcia, dzięki którym będzie umacniał swoją obecność na polskim rynku i budował jeszcze silniejsze relacje ze swoimi klientami. W drugiej połowie tego roku powstanie jeden z największych i najnowocześniejszych w Europie Instytut Kulinarny Transgourmet i Selgros, który będzie miejscem wymiany doświadczeń dla kucharzy. To właśnie w nim firma umożliwi swoim klientom poznanie technik kulinarnych i europejskich trendów w gastronomii.

 

You may also like...