sr2logo
NEONET z Laurem Konsumenta Grand Prix - Strony Rynku

NEONET z Laurem Konsumenta Grand Prix

NEONET rozpoczął pierwszy kwartał nowego roku zdobywając w sumie trzy wyróżnienia. Do Gwiazdy Jakości Obsługi i miejsca na liście najlepszych sklepów branży RTV/AGD Opineo dołącza właśnie trzecie trofeum.

3

Laur Konsumenta to nagroda, która jest przyznawana markom i produktom na podstawie plebiscytu organizowanego wśród klientów. Proces ten jest prowadzony dwutorowo. W pierwszej kolejności konsumenci głosują za pośrednictwem ankiet dostępnych na wybranych stronach internetowych (od dużych portali takich jak Yahoo.com po wyspecjalizowane strony takie jak psxextreme.info), a następnie są przeprowadzane dodatkowe rozmowy telefoniczne. Firmy i produkty, które zdobędą największą liczbę pozytywnych ocen klientów, zostają nominowane do nagród w kilku kategoriach. Laureaci, którzy zdobędą wyróżnienie trzykrotnie, uzyskują nagrodę Grand Prix. Właśnie taką zdobył w tym roku NEONET.

– Cieszymy się z tego wyróżnienia. Jest to już trzecie potwierdzenie najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, jakie otrzymaliśmy w tym roku. Oczywiście każda nagroda wiąże się również z poczuciem odpowiedzialności. Jesteśmy świadomi, że każdy dzień to nowe wyzwania, a rynek zmienia się dynamicznie. Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi to ciągła praca – mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor sprzedaży omnichannel NEONET. – Klienci, oceniając nas wysoko w rankingu Opineo, czy Programie Jakość Obsługi, a teraz także w plebiscycie Laur Konsumenta docenili nasze usługi świadczone zarówno przez sklep internetowy, jak i te oferowane przez nasze sklepy stacjonarne. Nasze działania koncentrują się wokół zapewnienia klientom spójnego i wygodnego doświadczenia niezależnie od kanału sprzedaży. Działamy omnichannel i takie nagrody potwierdzają, że przyjęta strategia przekłada się na realne podnoszenie komfortu procesu zakupowego – dodaje.

Sieć sklepów stacjonarnych NEONET funkcjonuje od ponad 15 lat, a sklep internetowy od niemal 10 lat. Marka posiada sklepy przede wszystkim w miejscowościach poniżej 200 tysięcy mieszkańców, ale poprzez sklep internetowy obsługuje również zamówienia do największych miast w Polsce. Pod koniec zeszłego roku za sklep przyjazny klientom została doceniona wyróżnieniem Koszyk Roku. Sklepy stacjonarne NEONET i świadczone przez nie usługi były wielokrotnie nagradzane między innymi takimi wyróżnieniami jak Gwiazda Jakości Obsługi czy QI Najwyższa Jakość Quality.

You may also like...