sr2logo
„Coralowy” pracodawca - Strony Rynku

„Coralowy” pracodawca

Coral Travel Poland to jeden z największych touroperatorów w Polsce. Nieprzerwanie od 20 lat oferuje swoim klientom wypoczynek w Turcji, Grecji, Bułgarii, Hiszpanii, Egipcie, Dominikanie czy Tajlandii. Jest częścią międzynarodowej grupy OTI Holding obejmującej swoim zasięgiem 90 regionów w 38 krajach, zatrudniając ponad 6500 pracowników na całym świecie.

 

1

Coral Travel Poland, firma znana wcześniej pod szyldem Wezyr Holidays, w 2019 roku obchodzi dwudziestolecie działalności na polskim rynku. Dziś zatrudnia na stałe ponad 200 osób w całym kraju, do tego kolejnych 150 pracowników sezonowych, którzy pracują w słonecznych destynacjach wakacyjnych. Wychodząc naprzeciw klientom, spółka mocno stawia na rozwój, a przede wszystkim bliskość z klientem i dostępność zwiększając liczbę salonów firmowych oraz stawiając na współpracę partnerską z siecią sprzedaży agencyjnej w całej Polsce.
– Godło Solidnego Pracodawcy to dla nas wspaniałe wyróżnienie i motywacja do dalszej pracy. Wierzymy, że największym atutem naszej firmy są jej pracownicy. Chcemy, żeby każdy członek coralowej drużyny czuł się dobrze i mógł stale się rozwijać. Naszą kulturę organizacyjną opieramy na szczerości, współpracy, odpowiedzialności i etyce. Dzięki tym wartościom tworzymy przyjazne środowisko pracy. Ludzie pracujący w branży turystycznej są ciekawi świata i bardzo otwarci, co czyni ich wartościowymi pracownikami – mówi Michał Wilk, supervisor ds. HR w Coral Travel Poland.

Coral Travel Poland posiada dobrze rozwinięte świadczenie pozapłacowe dla swoich pracowników. W zakres oferty wchodzą: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta żywieniowa, zniżki do kina i teatru, bony na zakupy, możliwość skorzystania z karty na zajęcia sportowe, pobyt w firmowych hotelach w preferencyjnych cenach czy zniżki na przeloty do wybranych krajów. Każdy nowy pracownik Coral Travel Poland przechodzi szereg szkoleń w centrali, które mają za zadanie ułatwić mu adaptację w nowym miejscu pracy, szybsze przyswojenie nowych obowiązków oraz poznanie współpracowników. Ważnym elementem w organizacji jest także podnoszenie kompetencji pracowników. Szkolenia produktowe, systemowe i sprzedażowe są stałym punktem w planie rozwoju. Dodatkowo prowadzone są tzw. study tours, na których pracownicy poznają w grupach hotele i atrakcje dostępne w katalogu Coral Travel. Każdy pracownik może zgłosić chęć udziału w szkoleniu zewnętrznym, jeśli jest ono w stanie podnieść kompetencje na obejmowanym stanowisku pracy. Także pracownicy sezonowi są obejmowani szkoleniami dotyczącymi kontaktu z klientem, a także prawnymi kwestiami związanymi z reklamacjami czy sytuacjami kryzysowymi.

You may also like...