sr2logo
- Strony Rynku

Bez nazwy-1
Chciałoby się napisać, że 15 edycji minęło jak jeden dzień. Jeszcze nie tak dawno Laur Konsumenta wchodził na rynek, zaskakując wszystkich swoją pionierską misją i wizją. A ta nie jest skomplikowana, bo to co proste sprawdza się przecież najlepiej. Od kilkunastu lat projekt przynosi konsumentom i dostarczającym im produkty oraz usługi firmom odpowiedź na pytanie o to, kto jest najpopularniejszy w swojej kategorii. Kogo i co można polecić innym? Z biegiem lat to charakterystyczne godło stało się najbardziej rozpoznawalną graficzną formą rekomendacji produktów i usług. Za naklejonym na opakowaniu lub umieszczonym na stronie laureata znakiem stoją setki oddanych przez respondentów głosów w każdej z 300 funkcjonujących kategorii – to brzmi dumnie.

Czas na Śląsk!

22 października, Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego w Katowicach – ciepły i niebywale słoneczny poranek już zwiastował, że ten dzień dla niektórych stanie się wyjątkowy. Szczególnie dla wąskiego grona firm, które otrzymały zaproszenie na jubileuszową Galę Lauru Konsumenta, nad którą honorowy patronat objął Prezydent Miasta Katowice – jubileusz 15-lecia projektu to doskonała okazja do podsumowania wieloletniej pracy organizatora oraz udziału firm w tym prestiżowym konkursie. Doceniam również zaangażowanie zespołu w działania na rzecz przedsiębiorców lokalnych, odznaczających się kreatywnym podejściem do wymagań klientów i konsumentów – napisał Marcin Krupa w liście gratulacyjnym do organizatora. Promocja regionu, który w ostatnich latach prężnie się rozwija i dynamicznie zmienia, była kolejnym powodem, dla którego na obchody jubileuszu wybrano właśnie stolicę Śląska.

Z klasą nie znaczy nudno

Wydawać by się mogło, że wnętrza Filharmonii przywitają gości chłodem i zadęciem. Nic bardziej mylnego. Okazały się ciepłe i przyjazne dla kameralnego grona zaproszonych gości, wśród których były firmy od lat zwyciężające w Laurze Konsumenta. Te, które nie tylko potrafiły zaistnieć w świadomości konsumenckiej, zyskać zaufanie, ale i utrzymać je na niezmiennie wysokim poziomie. To był klucz, wg którego wąskiemu gronu laureatów przyznano specjalne wyróżnienie – Laur Konsumenta Lider 15-lecia. W świetle reflektorów, przy akompaniamencie pianisty, swoje wyróżnienie odebrali Liderzy, a także firmy, które w ostatnich pięciu latach ustabilizowały swoją pozycję rynkową, zyskując Top Marki Lauru Konsumenta.
M.in. na twarzach przedstawicieli firm i marek Play, TUiR Warta, Hörmann Polska, Saint-Gobain Polska, Shell Helix, Profix, czy też RTV Euro AGD zagościł uśmiech, i to nie tylko dzięki zdobytym wyróżnieniom. O kameralną, a wręcz magiczną atmosferę zadbał gość specjalny – Y, Polski Magik Gwiazd, nowoczesny iluzjonista i mentalista. Pełny poczucia humoru wskazówek biznesowych, hipnotyzujący występ zakończyła niebanalna przepowiednia z projektem Laur Konsumenta w roli głównej. Pozostanie ona jednak tajemnicą, jak i to, co każdy z laureatów znalazł w prezencie sygnowanym marką Pan Balon. Jedna z firm zdradziła tylko, że dzięki niemu w ich biurze zagościła dziecięca radość u tych, którzy za swą spostrzegawczość nagrodzeni zostali słodkościami. Aby utrzymać poziom hasła „z klasą nie znaczy nudno”,Galę zamknął występ zespołu Les Femmes – 14 fantastycznych kobiet pod batutą Joanny Natalii Ślusarczyk. Co w tym nietypowego? Śpiewająca kobieta dyrygent, tradycyjne instrumenty smyczkowe w towarzystwie  elektrycznej wiolonczeli, fortepianu, harfy i perkusji, a wszystko to zabrzmiało w niespotykanych aranżacjach z pogranicza muzyki filmowej i rozrywkowej.

My też nie spoczniemy na laurach

Jubileuszowa Gala Lauru Konsumenta dobiegła końca. To dobry moment na podsumowanie funkcjonowania samego projektu, a jeszcze lepszy na plany na przyszłość – a te są śmiałe i zaskoczą nie tylko rynek polski, ale i zagraniczny. Na laurach-gratulacjach na Gali również i my nie spoczniemy – tyle aktualnie możemy zdradzić.

asdf

Zespół Projektu Laur Konsumenta

You may also like...