sr2logo
Co zasiejesz, to zbierzesz - Strony Rynku

Co zasiejesz, to zbierzesz

Employer Branding to nie czasowa moda czy HR’owa wydmuszka.Widać to zwłaszcza w sytuacji kryzysu, który działa jak papierek lakmusowy i pokazuje rzeczywiste relacje, jakie zbudował pracodawca ze swoimi pracownikami. 

Untitled-1

Człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu

– Bardzo cieszymy się z wyróżnienia Solidny Pracodawca, ale równie mocno jesteśmy dumni z postaw naszych pracowników, którzy w sytuacji pandemii wielokrotnie dali nam dowód, że marka Atena jest dla nich ważna – mówi Jacek Szymański. – Czas pandemii pokazał nam, że warto być solidnym pracodawcą. Podczas, gdy wiele firm martwiło się, co zrobić by utrzymać efektywność podczas pracy zdalnej, my obserwowaliśmy ponadprzeciętne zaangażowanie. W iście agilowym stylu cała firma przystosowała się do pracy zdalnej. Zostały postawione specjalne procesy, systemy, narzędzia i rozwiązania, które sprawiły, że niemal 700-osobowy zespół nawet na chwilę nie zwolnił tempa. Projekty realizowaliśmy zgodnie z planem, w doskonałej jakości. Podobny proces zorganizowaliśmy naszym klientom.

W firmie usługowej człowiek zawsze stoi na pierwszym miejscu, bo to on tworzy markę. Atena realizuje wysokospecjalistyczne projekty informatyczne dla branży finansowej, której rozwój oparty jest na technologii, wielokanałowych rozwiązaniach cyfrowych, aplikacjach sprzedażowo-obsługowych, wykorzystaniu instrumentów big data, ale też zrozumieniu specyfiki branży i oczekiwań klientów. Dlatego przyjęto zasadę, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie – ich wiedza, zaangażowanie, innowacyjność, kreatywność. Widać tu wielką dbałość o dobrą kondycję, ochronę, ale i pozyskiwanie najlepszych ludzi z rynku. W strategii firmy Atena pracownicy od początku są w centrum uwagi.

Pozostać w dialogu, słuchać, stara się zrozumieć 

– Nasza historia nauczyła nas zrozumienia i szacunku dla wartości relacji z pracownikami. Chcemy rozumieć, co dla nich jest ważne, ciągle zastanawiamy się, jak im się u nas pracuje, co można poprawić, zmienić, ulepszyć, jak zbudować trwalszą i silniejszą więź, tym bardziej, że praca w sektorze IT nie jest łatwa. Zmieniające się oczekiwania rynku, coraz to nowsze narzędzia sprawiają, że musisz być gotowy do nieustającej nauki i poszukiwania nowych rozwiązań. Oczywiście na drugiej szali zawsze jest efektywność, odpowiedzialność za skuteczne i terminowe wdrożenia u klienta, współpraca… – mówi Jacek Szymański.

To, co wyróżnia Atenę, to elastyczne działanie i partnerski dialog, gotowość do wspierania pracowników. Zarówno w obszarze kompetencyjnego rozwoju osobistego, jak i organizacji życia codziennego czy realizacji pasji. W firmie działa ponad 10 sekcji sportowych, dla dzieci organizowane są warsztaty i półkolonie, dla pracowników, w dobie pracy zdalnej, webinaria. Zachować ludzką twarz na co dzień pomagają HR Business Partnerzy, którzy czuwają, by relacje z pracownikami były oparte na szacunku, ale i dobru firmy. Najważniejsze jednak, że mimo niemal 700-osobowej załogi firma nie zatraciła poczucia humoru, zachowała miłą atmosferę i klimat współpracy. Ludzie tutaj lubią razem spędzać czas, doświadczać nowych rzeczy i tworzyć innowacyjne produkty, pomagają sobie nawzajem, ale są też gotowi pomagać innym, włączając się w różnego rodzaju akcje charytatywne, są aktywni. Widać, że lubią swoją markę, czują się za nią odpowiedzialni

Follow by Email
LinkedIn
Share