Innowacyjność w obsłudze klienta, a przede wszystkim szeroki asortyment i wysoka jakość produktów – to wyróżniki Selgros Cash&Carry, które kolejny raz docenili klienci sklepów hurtowych. Firma otrzymała po raz 9. złoty Laur Klienta w tej kategorii.
Laur Klienta to największy projekt w kraju, który wyróżnia firmy działające na polskim rynku odznaczające się najwyższą jakością, innowacyjnością i szczególnym zaufaniem klientów. W procesie konkursu brana jest pod uwagę wybitna pozycja produktów lub usług na polskim rynku oraz ich innowacyjny charakter, a także elementy przewagi konkurencyjnej czy skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych.
– Kolejny, dziewiąty złoty Laur Klienta dla Selgros Cash&Carry jest potwierdzeniem naszego wysiłku, jaki wkładamy w nieustanne podnoszenie jakości obsługi klienta oraz zapewnianie jak najświeższych produktów. W zeszłym roku, w Piasecznie pod Warszawą, otworzyliśmy 18. halę Selgros w Polsce, która jest kwintesencją tego, co oferujemy naszym klientom. To także dowód na to, że nieustannie się rozwijamy, chcąc być jak najbliżej klientów zarówno prowadzących własną działalność w różnych obszarach, jak i detalicznych – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet.
Co znajdziesz w Selgros?
Hurtownie Selgros Cash&Carry znane są przede wszystkim z szerokiego asortymentu produktów świeżych, jak: mięso, ryby, frutti di mare czy warzywa i owoce. Można tu znaleźć zarówno produkty od lokalnych dostawców, jak i egzotyczne sprowadzane z najdalszych zakątków świata.
Dzięki przynależności do holdingu Transgourmet, ryby i owoce morza przyjeżdżają prosto z portu Bremerhaven, który słynie w całej Europie z dystrybucji ryb. Znajduje się tam platforma logistyczna Transgourmet Seafood, dzięki której do Polski w krótkim czasie trafiają najwyższej jakości produkty. Poza szeroką ofertą produktów spożywczych i przemysłowych, klienci mogą liczyć także na wiele programów lojalnościowych i specjalistyczne doradztwo. Warto wybrać się do jednej z 18. hal, które znajdują się w największych miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie czy Gdańsku.
Klucz do restauracji i branży HoReCa
Marka Selgros Cash&Carry jest częścią międzynarodowego holdingu Transgourmet. Oferta sieci hurtowni to także szereg rozwiązań dla osób prowadzących działalność gospodarczą w branży HoReCa: restauracji, hoteli, firm cateringowych, stołówek w placówkach opieki społecznej czy oświatowo-wychowawczych. Oferta Selgros dla HoReCa to nie tylko świeże produkty, ale także szeroki wybór produktów marek własnych o wysokiej jakości: Transgourmet Premium, Quality i Economy opracowanych z myślą o branży gastronomicznej. Tym, co je wyróżnia od produktów marek własnych dla HoReCa innych producentów, jest fakt, że korzystają z nich najlepsi kucharze w całej Europie. Z kolei korzystna cena produktów marki Transgourmet Economy jest wynikiem wypracowanych standardów, bez uszczerbku na jakości produktów.
Nowością dla kucharzy, którzy poszukują ekskluzywnych produktów, jest dostępność asortymentu Frische Paradies – dostawcy słynącego z dystrybucji ekskluzywnych produktów, w tym m.in. owoców morza. Produkty dostępne są obecnie w hali Selgros Cash&Carry w Piasecznie pod Warszawą.
Selgros do usług
Klienci z branży gastronomicznej mogą korzystać z pakietu usług oferowanych przez Selgros Cash&Carry, które cechuje indywidualne podejście. Firma dopasowuje do potrzeb klientów sposoby realizacji zamówień, prowadzi indywidualne szkolenia, realizuje dostawy w wybranych godzinach, zapewnia możliwość zamawiania produktów z odbiorem w hali oraz korzystania z licznych szkoleń w Akademii Kulinarnej Selgros i Transgourmet, które obejmują, między innymi zagadnienia z zakresu zarządzania punktem gastronomicznym czy budowania menu.
Zapraszamy!