Solidny pracodawca to firma rzetelna wobec pracowników, która inwestuje w ich rozwój i tworzy wyjątkowe środowisko pracy. W jubileuszowym roku dwudziestu lat obecności w Polsce, Transgourmet Polska, właściciel marek handlowych Selgros Cash&Carry oraz Transgourmet, otrzymał prestiżowe wyróżnienie w konkursie Solidny Pracodawca Roku.Tytuł przyznawany jest zarówno przez pracowników, jak i niezależne jury.
– W każdym obszarze działalności naszej firmy stawiamy na naszych pracowników. Wiemy, że sukces naszej firmy w Polsce zależy od ich kompetencji i zaangażowania. Zatrudniamy ponad 4000 pracowników w Polsce – w tak dużej organizacji niezwykle ważne jest, by tworzyć przyjazne środowisko pracy. Jesteśmy dumni, że warunki, jakie zapewniamy pracownikom, zostały docenione i wyróżnione tak prestiżową nagrodą. Dla Transgourmet Polska – firmy angażującej się społecznie, to szczególnie ważne – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros Cash&Carry i Transgourmet.
Solidny Pracodawca Roku to prestiżowy, ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych pracodawców w Polsce. Komisja konkursowa przy wyborze najlepszych firm ocenia m.in.: warunki pracy (przestrzeganie przepisów BHP i prawa pracy), terminowość wypłat, warunki socjalne, możliwość realizowania ścieżki kariery i awansu, politykę rozwoju pracowników, opinie zewnętrzne i wewnętrzne (m.in. PIP, Urzędy Pracy, władze lokalne, organizacje biznesowe) czy dynamikę zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz oceny podstawowych czynników wpływających na warunki pracy, oceniane są także inwestycje w podnoszenie kwalifikacji pracowników, obecność programów motywacyjnych czy związanych z zatrudnieniem osób 50+ i młodych ludzi. Dla konkursowego jury ważna jest także realizowana przez firmę polityka społecznej odpowiedzialności biznesu.
Przyjazne miejsce pracy dla każdego
Stawiając na rozwój pracowników, podnoszenie ich kwalifikacji poprzez bogaty pakiet szkoleń i kursów, zatrudnienie w firmie znajdą osoby w każdym wieku, które nie mają wcześniejszego doświadczenia zawodowego czy kierunkowego wykształcenia. W Selgros oraz Transgourmet praca czeka także na osoby po 55. roku życia czy chcące odnaleźć się na rodzimym rynku pracy po powrocie z zagranicy. Firma, oprócz pakietu szkoleń i możliwości awansu w strukturach organizacji, zapewnia pracownikom umowę o pracę oraz rozbudowane pakiety socjalne (rabaty, świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, kolonie dla dzieci pracowników i inne), a w zależności od zajmowanego stanowiska także odpowiednie narzędzia pracy.
Rozwój od najmłodszych lat
Ważnym elementem polityki personalnej jest zapewnienie rozwoju w strukturach firmy, które realizowane jest poprzez system szkoleń i kursów podnoszących kwalifikacje. Mogą z nich korzystać pracownicy zatrudnieni w halach, w magazynie foodservice, a także przedstawiciele handlowi. Dla studentów stojących dopiero na progu rozwoju zawodowego firma przygotowuje dedykowane programy stażowe. Stażyści zatrudnieni, tak jak i pozostali pracownicy na umowę o pracę, realizują swój staż w oparciu o zainteresowania, kierunek studiów czy pasję.
20 lat Selgros Cash&Carry w Polsce
Pierwsza hala Selgros Cash&Carry w Polsce powstała w Poznaniu w 1997 roku. Przez 20 lat obecności na rodzimym rynku firma zdobyła 28 prestiżowych nagród oraz wyróżnień konsumenckich, do których w tym roku dołączył tytuł Solidnego Pracodawcy Roku. Obecnie firma posiada 18 samoobsługowych hurtowni zlokalizowanych w całej Polsce. Swoim klientom – osobom prowadzącym działalność gospodarczą w obszarach takich jak gastronomia, catering, hotelarstwo czy handel detaliczny, firma dostarcza możliwie najszerszy asortyment, a zwłaszcza produkty świeże. Hale sprzedażowe wyposażone są we własne punkty rozbioru mięsa, specjalnie wydzielone powierzchnie z owocami i warzywami czy nowoczesne stoiska przystosowane do sprzedaży ryb i owoców morza.
To szczególny punkt działalności Selgros – dzięki przynależności do grupy Transgourmet firma posiada własną platformę logistyczną w Bremenhaven i system dostaw, dzięki którym do wszystkich hal w Polsce trafiają morskie specjały z całego świata. Oprócz 18 punktów handlowych firma prowadzi Centrum Dystrybucyjne Transgourmet w Ożarowie Mazowieckim, dedykowane branży HoReCa oraz Akademię Kulinarną. Transgourmet Polska jest częścią holdingu Transgourmet, którego udziałowcem jest druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi – COOP.
Zapraszamy!