sr2logo
Wsparcie dla biznesu - Strony Rynku

Wsparcie dla biznesu

Prowadzenie własnej firmy to nie lada wyzwanie. Żeby odnieść sukces w biznesie, z jednej strony trzeba mieć pomysł na prowadzenie swojej firmy, ale trzeba też sprostać trudnościom, z którymi codziennie spotyka się każdy przedsiębiorca.

Bez nazwy-1Epidemia wirusa COVID-19, wprowadzone ograniczenia, czasowe zamknięcie niektórych gałęzi przemysłu i znaczne spowolnienie polskiej gospodarki sprawiły, że ostatni czas nie był łatwy dla tych, którzy prowadzą własny biznes. – Od prawie 25 lat wspieramy przedsiębiorców i większe firmy w rozwoju ich biznesów – mówi Beata Klonecka,

Wiceprezes ING Lease (Polska). – Na co dzień podążamy za oczekiwaniami klientów, rozwijamy produkty i dostosowujemy ofertę do potrzeb tak, aby oferować najlepsze, szyte na miarę rozwiązania. Dostarczamy klientom produkty finansowe, które umożliwiają szybką oraz sprawną realizację inwestycji. Jednak sytuacja związana z wybuchem epidemii, ograniczeniami i kryzysem gospodarczym postawiła przed nami, jak i naszymi klientami nowe wyzwania. Dzisiaj musimy zmierzyć się z nową rzeczywistością, której nikt się nie spodziewał na początku 2020 roku. W tym szczególnym momencie jesteśmy partnerem słuchającym głosu naszych klientów, tak by jeszcze lepiej ich wspierać, choć czasem w nieoczy­wisty sposób.

Bycie online – bezpieczeństwo i wygoda

Możliwość załatwienia różnych spraw przez Internet okazała się istotnym udogodnieniem dla przedsiębiorców i właścicieli firm. Z jednej strony, ze względów bezpieczeństwa i obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa. Z drugiej strony, załatwiając sprawy zdalnie, robimy to szybciej i sprawniej, a to sprzyja szybszemu powrotowi do aktywności biznesowej sprzed pandemii. – Zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie firmy w tak niecodziennych okolicznościach może nie być łatwe, dlatego zachęcamy klientów do korzystania z rozwiązań zdalnych – dodaje Beata Klonecka.

Kanały bankowości internetowej i mobilnej ING dają możliwość obsługi online umów leasingowych. Tym samym ceniąc swój czas można szybko i wygodnie pobrać faktury za raty leasingowe, sprawdzić harmonogram spłat, status rozliczeń, a także inne informacje dotyczące umów leasingu. Oprócz tego można złożyć wniosek online dotyczący zmian w umowie lub dotyczący przedmiotu leasingu. Co więcej, klient może zdalnie złożyć wniosek o nowe finansowanie. A dzięki możliwości podpisania umowy elektronicznym podpisem kwalifikowanym, cały proces odbywa się w dogodnym dla klienta czasie bez konieczności wychodzenia z domu czy wizyty w oddziale.

Jak odnaleźć się w pocovidowej rzeczywistości?

W przypadku niektórych firm nowa rzeczywistość wymusiła przemyślenie lub całkowitą zmianę swojego modelu biznesowego. Czasem było to po prostu przeniesienie biznesu do Internetu, czasem zmiana kierunku dostaw albo grupy odbiorców swoich towarów, a czasem nawet przekształcenie swoich linii produkcyjnych. W każdym z tych przypadków warto pomyśleć o firmowych inwestycjach i możliwościach zewnętrznego finansowania. – Nowa maszyna, która umożliwi przekształcenie linii produkcyjnej, czy też nowy samochód by móc sprawniej rozwozić towary mogą okazać się kluczem do sukcesu – podkreśla wiceprezes ING Lease (Polska). – Rozumiemy to i w tym obszarze również chcemy wspierać przedsiębiorców. Dlatego, wprowadzamy rozwiązania i udogodnienia tak, aby klienci mieli wygodny dostęp do naszych usług. I tak na przykład, obecnie trwają dwie oferty specjalne „Wyślij raty na wakacje” dla leasingu maszyn i urządzeń oraz „2 raty bez spłaty” dla samochodów osobowych i dostawczych. Klient podpisuje umowę, może korzystać ze sprzętu lub przedmiotu od razu, a pierwszą ratę zapłaci dopiero
po 2 miesiącach.

Nie zapominamy o ekologii i zrównoważonym rozwoju

Coraz częściej obok oczekiwań związanych z biznesem klienci mają również oczekiwania społeczne, aby realizować misję ekologicznego, prozdrowotnego i odpowiedzialnego korzystania z zasobów. ING Lease posiada w swojej ofercie Program ING EKO, w ramach którego można połączyć te dwa aspekty i sfinansować leasingiem elektryczne i hybrydowe samochody osobowe, dostawcze do 3,5 t, a nawet elektryczne motocykle i skutery. Do tego oferuje swoim klientom finansowanie paneli fotowoltaicznych na atrakcyjnych warunkach. – Nasz cel to podążanie z duchem czasu, wdrażanie nowoczesnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań, aby kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów – podsumowuje Beata Klonecka. – Zrównoważony rozwój i działania proekologiczne są również, obok celów biznesowych, elementem naszej strategii. Otrzymana nagroda złotego Lauru Klienta 2020 w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie i przemyśle” oraz pozytywne głosy ze strony klientów bardzo nas cieszą i motywują do kolejnych działań.

Follow by Email
LinkedIn
Share