sr2logo
Wessper – doceniona marka - Strony Rynku

Wessper – doceniona marka

Aż 35% konsumentów postawiło na markę Wessper podczas corocznego głosowania w kategorii: Jakość produktów – akcesoria AGD, w plebiscycie „Złoty Laur Konsumenta”. Tak dobry wynik to potwierdzenie rosnącego zaufania, a także zainteresowania ze strony klientów.

Firma wywodząca się z Bochni coraz bardziej umacnia swoją pozycję zarówno na Polskim, jak i zagranicznym rynku, stając się coraz silniejszym graczem w branży filtracji wody i drobnego AGD. Zyskuje także silną pozycję na polu e-commerce i co więcej wcale nie zamierza zwalniać. 

Postęp, doświadczenie, jakość – to hasła, które dla marki Wessper nie są jedynie pustymi sloganami, lecz stanowią drogowskaz na ścieżce rozwoju założonej w 2016 roku firmy. Najlepszym na to dowodem jest ocena konsumentów. Aż 35% spośród wszystkich biorących udział w plebiscycie „Złoty Laur Konsumenta 2021”, w kategorii: Jakość produktów – akcesoria AGD, oddało swój głos na Wessper. Tym samym znana z Kopalni Soli Bochnia zaczyna przybierać kształt prawdziwej stolicy Polski, jeśli chodzi o branżę AGD. 

– Od 2016 roku staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Postanowiliśmy wówczas kierować się prostą ideą, że jako marka to my przede wszystkim powinniśmy być dla klienta, a nie na odwrót. Odwróciliśmy proporcje, gdzie wartości traktowane przez wielu jako marginalne uczyniliśmy naszym priorytetem. Do dziś jesteśmy temu wierni i sądzę, że to główny z czynników, które pozwoliły nam odnieść sukces – mówi założyciel i prezes zarządu.

Marka Wessper powstała, aby umożliwić szerszemu gronu odbiorców dostęp do nowoczesnych produktów i akcesoriów AGD. Początkowo oferta obfitowała głównie w części do odkurzaczy oraz filtry. Z biegiem czasu została ona powiększona o kolejne produkty, w tym również małe urządzenia AGD. Firma zapewnia, że wprowadzane przez nią do sprzedaży akcesoria są sprawdzone, a dzięki przystępnym cenom, z oferty może skorzystać każdy, poprawiając dzięki temu jakość swojego życia. 

– Nasza działalność obejmuje nie tylko rynek lokalny. Coraz bardziej jesteśmy obecni także za granicą. Mamy bardzo szerokie grono odbiorców w Niemczech czy w Wielkiej Brytanii. Od tego roku budujemy również swoją pozycję w USA. Stale poszerzamy naszą ofertę. Sukcesywnie ulepszamy nasze zaplecze produkcyjne, co niewątpliwie stanowi ważną część naszych planów na najbliższą przyszłość. Aktualnie wprowadzamy do sprzedaży nasze nowe produkty w postaci szklanego dzbanka z systemem filtracyjnym AquaMax Crystalline oraz saturatora AquaFrizz z nadzieją, że staną się one prawdziwymi hitami – dodaje prezes.

Wejdź na AGDmaster.com i zapoznaj się z naszą ofertą