
W Shell dokładamy wszelkich starań, aby produkty i usługi, które oferujemy, były jak najwyższej jakości i aby spełniały one wszelkie oczekiwania naszych klientów. Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze zaangażowanie w tym obszarze zostało znowu docenione – w tym roku już po raz trzeci znaleźliśmy się na podium plebiscytu Laur Klienta w kategorii: Najwyższa Jakość obsługi klienta – stacje benzynowe. Tym samym otrzymaliśmy możliwość posługiwania się platynowym Laurem Klienta Grand Prix 2021, czyli najwyższym odznaczeniem przyznawanym w ramach plebiscytu. Dzięki konsekwencji w działaniu i ciągłemu doskonaleniu się stale umacniamy naszą pozycję lidera branży paliwowej pod względem jakości oferowanych usług.
Jesteśmy otwarci na głosy naszych klientów
Bez wątpienia, najważniejszym wyznacznikiem jakości oferowanych przez nas usług są opinie naszych klientów. Poziom zadowolenia odwiedzających badamy za pomocą Ankiety Satysfakcji Klientów. Dzięki uzyskanym informacjom jesteśmy w stanie identyfikować obszary wymagające udoskonalenia oraz te, które już cieszą się uznaniem. Ta bezcenna wiedza pozwala na wprowadzenie potrzebnych zmian oraz jeszcze większe skupienie na działaniach docenianych przez klientów, do których zaliczyć można, chociażby oferowanie użytkownikom stacji kompleksowej pomocy przy tankowaniu. Nasi pracownicy podjazdu pomagają zatankować auto, umyć szyby czy sprawdzić ciśnienie w kołach. Każdy głos jest dla nas wartościowy i wskazuje kierunek, w którym powinniśmy się podążać. Ze względu na rosnący trend digitalizacji dostosowujemy nasz program lojalnościowy Shell ClubSmart do potrzeb klientów. Wprowadziliśmy karty podarunkowe z nieograniczoną możliwością wyboru. Zainteresowany sam wybiera kolor, markę i produkt. W katalogu mamy vouchery takich firm jak Allegro, SMYK, H&M, Decathlon, a w najbliższym czasie poszerzymy ofertę o IKEA, Media Expert, pyszne.pl czy Hebe.
Paliwa z powerem!
Shell to nie tylko wysoka jakość obsługi, ale przede wszystkim najwyższej jakości paliwa premium – Shell V-Power. Sekretem sukcesu jest unikalna, wzmocniona formuła czyszcząca DYNAFLEX, która pomaga samochodom uzyskać lepszą wydajność spalania i poprawę osiągów. Nasi klienci nadal mogą skorzystać z wyjątkowej akcji promocyjnej „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach dajemy naszym klientom możliwość przetestowania, a następnie regularnego tankowania naszych paliw premium w cenie paliw podstawowych. We wtorki oferta dotyczy Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel.
Nieustannie się rozwijamy
Shell stawia na rozwój. W ramach współpracy
z Scuderia Ferrari pracujemy nad paliwami przyszłości (m.in. biopaliwami oraz syntetycznymi paliwami płynnymi) oraz doskonaleniem jednostki napędowej turbo V6. Nasze stacje własne już w 97% są zasilane zieloną energią z odnawialnych źródeł energii poświadczonych gwarancjami pochodzenia. Wprowadzamy też energooszczędne rozwiązania tj. panele fotowoltaiczne, które mamy już na 20 stacjach, wykorzystujemy oświetlenie LED i zamykane lodówki. W ramach współpracy z firmą IONITY, operatorem sieci ultraszybkich punktów ładowania samochodów elektrycznych uruchamiamy już punkty na stacjach Shell na Węgrzech, Słowacji, w Czechach, Bułgarii i na Ukrainie. W planach mamy również uruchomienie 10 punktów ładowania samochodów elektrycznych o wysokiej mocy w Polsce.
Stacje Shell to dużo więcej niż miejsce, w którym można zatankować samochód. Obecnie są to wielofunkcyjne punkty, oferujące szereg różnych usług i produktów. Globalnym celem Shell Retail jest, aby do 2050 r. 50% marży firmy pochodziło z produktów i usług pozapaliwowych. Już na 52 stacjach w 8 miastach dostępna jest usługa Uber Eats, w ramach której klienci mogą zamawiać produkty spożywcze i drogeryjne z dostawą do domu. Cały czas rozwijamy także współpracę z DHL Parcel i InPost. Obecnie w Polsce istnieje już ponad 250 stacji z możliwością odbioru paczek DHL oraz około 130 stacji z paczkomatami InPost. Na wielu stacjach obecne są także lottomaty, a od października zeszłego roku nasi klienci mogą kupować na stacjach startery bankowe BNP Paribas z 10% zniżką na zakupy na stacjach. Już na 52 stacjach w 8 miastach dostępna jest też usługa Uber Eats, w ramach której klienci mogą zamawiać produkty spożywcze i drogeryjne z dostawą do domu.
Nowa jakość kawy
Ostatnio w połowie sierpnia wprowadziliśmy nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny pod nazwą Shell Café. Jest on dostępny na razie na 237 stacjach w Polsce. Na podstawie badania przeprowadzonego w pięciu europejskich krajach zauważyliśmy, że jednym z głównych powodów, dla którego ludzie odwiedzają stacje Shell, jest chęć napicia się kawy. Nowy koncept jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Chcemy, aby w przytulnych, kawiarnianych wnętrzach mogli delektować się świeżą, pyszną żywnością i napojami – przede wszystkim aromatyczną kawą. Nasze dwie autorskie mieszanki zostały przygotowane ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren we współpracy ze światowej klasy baristami i roastmasterami. Oferta spożywcza została również rozszerzona o croissanty i kanapki marki własnej. Shell Café to koncept premium, który gwarantuje naszym klientom doświadczenia najwyższej klasy.
Ostatni rok był dla wszystkich dużym wyzwaniem. Widzimy, że na skutek pandemii zmieniły się zwyczaje i oczekiwania naszych klientów. Jako firma musieliśmy dostosować się do tych zmian. Otrzymanie platynowego Lauru Klienta Grand Prix 2021 potwierdza, że nam się to udało i że utrzymaliśmy naszą jakość obsługi na wysokim poziomie. To motywuje do dalszego działania. Jest to zasługa całego zespołu, który staje na wysokości zadania i wyróżnia się wysokim poziomem profesjonalizmu!
Zapraszamy!