Firmy premium, jaką jest nc+, dbają szczególnie o dwie rzeczy: wysoką jakość dostarczanych produktów i usług oraz dobre relacje z klientami. Efektem tych starań jest godło Laur Klienta, które latforma otrzymaław oparciu o opinie Konsumentów. Ponad połowa badanych wskazała ją jako najlepszą i najchętniej rekomendowaną platformę cyfrową w Polsce.
Telewizja dzisiaj to oczywiście najlepsze filmy i wciągające seriale, emocjonujące widowiska sportowe oraz pasjonujące programy. Laur Klienta dla nc+ jest dowodem na to, że konsumenci oprócz bogatej oferty programowej doceniają także nowoczesne technologie oraz rozwiązania ułatwiające kontakt z platformą. nc+ w ostatnim czasie wprowadziło wiele z nich.
Jako pierwszy operator w Polsce platforma wprowadziła na rynek nowoczesny dekoder z twardym dyskiem i modułem Wi-Fi – wifi Premiumbox+. Dzięki unikalnym rozwiązaniom technologicznym oraz bogatym możliwościom spełnia on oczekiwania każdego fana telewizji. Dodatkowym atutem jest jego wyjątkowo atrakcyjny design. wifi Premiumbox+ to dekoder PVR ze zintegrowanym twardym dyskiem i wbudowanym modułem Wi-Fi, który umożliwia bezprzewodowe połączenie z internetem oraz korzystanie z kolekcji VOD w ramach usługi nc+go TV. Dzięki niej klienci zyskują dostęp do kilku tysięcy filmów, seriali i programów w najbardziej popularnych kolekcjach znanych z obecnej oferty nc+.
Z kolei w czerwcu platforma wprowadziła nowy serwis dla abonentów „moje nc+”, który zastąpi ICA (Internetowe Centrum Abonenta). Platforma jest dostępna na stronie moje.ncplus.pl. Dzięki udoskonaleniom abonent może m.in. wyświetlić saldo i dokonać płatności, zobaczyć historię wpłat, a także zamówić filmy z oferty VOD oraz opcje dodatkowe jak np. nowe kanały i kolekcje filmowe. Pozwala także na sprawdzenie informacji o posiadanym pakiecie, typie i numerze używanego dekodera czy zmianę danych teleadresowych. Portal umożliwia także aktywację e-rachunku, odblokowanie kodu PIN dekodera czy reaktywację karty. „Moje nc+” zyskuje nową szatę graficzną wraz z intuicyjnym interfejsem, w którym z łatwością każdy użytkownik dokona zmian na swoim koncie.
Kolejną nowością jest wyjątkowy przewodnik telewizyjny dostępny pod adresem program.ncplus.pl, składający się z dwóch części. Podstawową funkcjonalnością serwisu jest magazyn, który odpowiada na oczekiwania pasjonatów telewizyjnej rozrywki, poszukujących rekomendacji, co warto obejrzeć. Użytkownicy znajdą w nim zbiór specjalnie dobranych przez zespół redakcyjny pozycji. Każda z nich ma opis wraz z galerią zdjęć. Dodatkowo użytkownicy mogą zostawić swój komentarz, podzielić się opiniami lub skorzystać z funkcji „Chcę obejrzeć”. Drugą częścią przewodnika jest program TV, czyli zestaw ramówek kanałów dostępnych na platformie nc+. Pozwala on na precyzyjne sortowanie m.in. według: dnia, kolejności na dekoderze czy gatunków tematycznych.
Serwis jest dostępny zarówno na komputerach, jak i przeglądarkach w urządzeniach mobilnych.
Szczególną wagę nc+ przykłada do obsługi klienta, dlatego codziennie do dyspozycji klientów platformy są setki konsultantów, znających odpowiedź na każde możliwe pytanie i są w stanie dobrać jak najbardziej dogodną ofertę. Specjaliści ds. obsługi klienta są dostępni także na stronie nc+ na Facebooku, gdzie w aplikacji „e-obsługa” codziennie przeglądają dziesiątki postów z interesującymi internautów zagadnieniami.
Laur Klienta jest szczególnie ważnym wyróżnieniem, bo jest przyznawany w oparciu o opinie klientów. Aż 55% badanych wskazało nc+ jako najlepszą i najchętniej rekomendowaną platformę cyfrową w Polsce, wyprzedzając tym samym inne podmioty funkcjonujące na tym rynku.
Zapraszamy!