Pomoc tuż po wypadku i przejęcie formalności związanych z uzyskaniem odszkodowania od ubezpieczyciela sprawcy – na takie wsparcie mogą liczyć posiadacze OC Komfort w Warcie.
– Do tej pory, żeby wybrany ubezpieczyciel zlikwidował szkodę klienta, trzeba było mieć AC. Teraz wystarczy mieć w Warcie pakiet OC Komfort. Przykład naszej oferty pokazuje, że nawet kupując samo OC, warto patrzeć na zakres ochrony – mówi Bartosz Olszycki, z Departamentu Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w TUiR WARTA S.A.
Pomoc na drodze
Mając na uwadze, jak wielkim stresem jest nawet mała stłuczka, Warta zrobiła wszystko, żeby zdjąć klientowi z głowy większość problemów, jakie pojawiają się po szkodzie. Bez względu na to, czy posiadacz OC Komfort w Warcie jest sprawcą wypadku, czy poszkodowanym, dostanie pomoc. Specjalnie przeszkoleni konsultanci assistance dyżurują w Centrum Obsługi Klienta przez cały tydzień, 24 godziny na dobę. Od razu po wypadku warto do nich zadzwonić, a oni krok po kroku podpowiedzą, co dalej robić. Jeśli to konieczne, Warta zorganizuje i pokryje koszty holowania samochodu. Jeśli klient będzie tego oczekiwał, podpowie mu gdzie znajdzie dobry warsztat współpracujący z Wartą albo parking strzeżony.
– Nieprzypadkowo promujemy naszą ofertę hasłem „Zostaw to nam” – podkreśla Bartosz Olszycki.
Sprawna likwidacja szkody
Po wsparciu informacyjnym i uzyskaniu pomocy na drodze poszkodowany przez innego kierowcę posiadacz OC Szybka Wypłata (stanowiącego część pakietu OC Komfort) może zgłosić szkodę bezpośrednio w Warcie. Nie musi kontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy. W Warcie można zgłosić szkodę na cztery sposoby: przez aplikację na smartfony Warta Mobile, wysyłając SMS, przez stronę internetową i oczywiście dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta. Warta zlikwiduje szkodę w rozbitym samochodzie, przejmując na siebie wszystkie formalności związane z całym procesem. Poszkodowany klient może liczyć nie tylko na pokrycie kosztów naprawy samochodu. Jeżeli klient będzie tego potrzebował, Warta zorganizuje i opłaci wynajem pojazdu zastępczego. Zrekompensuje również inne związane ze szkodą koszty m.in. zniszczonego lub uszkodzonego bagażu, a także wymaganych prawem badań technicznych po naprawie.
– Oczywiście, korzystając z takiej usługi i likwidacji szkody przez Wartę, klient nie utraci posiadanych zniżek za brak szkód – zapewnia Bartosz Olszycki.
Zapraszamy!