sr2logo
Złoty sukces Shell - Strony Rynku

Złoty sukces Shell

Rozmowa z Moniką Kielak-Łokietek, dyrektorką działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej Shell Polska
Już po raz 4. Shell otrzymał wyróżnienie w postaci złotego Lauru Klienta w kategorii „jakość obsługi na stacjach paliw”. Złoty Laur Klienta to renomowana nagroda w branży detalicznej, w której kluczowa dla sukcesu jest opinia klientów. To świadczy o najwyższym zaufaniu i satysfakcji konsumentów. Tym bardziej jesteśmy szczęśliwi, że to właśnie nasza marka znalazła się na podium.

Klient – nasz gość

Od zawsze staramy się, by każdy klient na naszej stacji czuł się jak gość. Troska o jego bezpieczeństwo i wygodę zaczyna się w momencie, gdy kierowca wysiada z auta. Pracownicy podjazdu pomagają kierowcy zatankować samochód, doradzają w zakresie doboru właściwego paliwa, umyją szyby, a nawet sprawdzą ciśnienie w kołach auta. Nasi eksperci w zakresie obsługi przy kasie witają klienta uśmiechem i oferują fachową pomoc w sprawnej realizacji oczekiwań klientów naszych stacji. Prowadzimy szkolenia dla pracowników i monitorujemy poziom satysfakcji konsumentów, aby mieć pewność, że czują się oni u nas jak najlepiej.
Doskonała jakość obsługi to zasługa całego zespołu, który codziennie staje na wysokości zadania i zawsze wyróżnia się wysokim poziomem profesjonalizmu. Jak widać obfituje to w takie nagrody jak złoty Laur Klienta!

Najwyższa jakość produktów

W naszej ofercie zarówno paliwowej, jak i pozapaliwowej staramy się o najlepszej jakości wyselekcjonowane produkty, które przyniosą zadowolenie naszych klientów. Od paliw cenionych na całym świecie po najwyższej jakości kawę i przekąski dostępne w gastronomiczno-kawiarnianym koncepcie Shell Café.
Jeśli chodzi o paliwa, to naszym flagowym produktem jest Shell V-Power, które posiada unikalną formułę czyszczącą DYNAFLEX, która pomaga usuwać szkodliwe osady i dzięki temu zwiększa efektywność procesu spalania. Nasi klienci mogą wypróbowywać paliwa premium przez dwa dni w tygodniu w cenie paliw podstawowych: we wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel. Dzięki temu udowadniamy, że oprócz dobrej jakości zapewniamy doskonałą cenę!
Shell Café to przyjazne miejsce idealne na chwilę odpoczynku podczas długiej podróży przy aromatycznym napoju. Nasza marka to przede wszystkim dwie mieszanki kawowe: espresso i lungo, ale również świeże croissanty, kanapki własnej marki, a także wegetariańskie i wegańskie przekąski. Ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Alliance Certified™, a każda filiżanka małej czarnej jest przygotowywana przez naszych pracowników, którzy ukończyli kurs baristyczny w ramach Akademii Shell Café.

Więcej niż paliwo

Oferta pozapaliwowa Shell to jednak nie tylko koncept kawiarniano-gastronomiczny Shell Café. To także możliwość nadania i odbioru przesyłki. Dzięki współpracy z Pointpack umożliwiamy korzystanie z usług kurierskich DHL na większości punktów naszej marki. Dzięki zaproponowanym rozwiązaniom stacje Shell to wielofunkcyjne obiekty usługowe dopasowane do potrzeb i wymagań dzisiejszego konsumenta. Dzisiaj w naszych punktach wypijemy jakościową kawę przygotowaną przez przeszkolony zespół baristów, zrobimy najpotrzebniejsze zakupy czy założymy konto bankowe. Wprowadzone udogodnienia nieustannie wpływają na wciąż rosnący poziom satysfakcji naszych klientów, sprawiając, że marka Shell to jeden z liderów na rynku convenience.
Troska o ludzi

W Shell dbamy nie tylko o jakość oferowanych przez siebie produktów i usług. Troszczymy się także o dobro ludzi, a swoją pomocą obejmujemy też lokalne społeczności. Wraz z wybuchem wojny w Ukrainie jako grupa przekazaliśmy już ponad 38 mln zł na rzecz organizacji charytatywnych i rządowych, oraz oferujemy darmowy ciepły napój na naszych stacjach czy przekazujemy paliwo. Jestem bardzo dumna z decyzji Shell w zakresie wsparcia m.in. dla polskiej Państwowej Straży Pożarnej. To bardzo dobra decyzja, aby pomóc tym, którzy zawsze i bezwarunkowo niosą pomoc potrzebującym.