sr2logo
Laury dla VIFON i TaoTao - Strony Rynku

Laury dla VIFON i TaoTao

vifonyGrupa kapitałowa TAN-VIET zajmuje się importem i dystrybucją zup i dań błyskawicznych oraz produktów orientalnych w Polsce, Europie i Ameryce Środkowej. Wiodąca spółka TAN-VIET International S.A. powstała w 1990 roku w Polsce i z powodzeniem, od 25 lat rozwija się, czego potwierdzeniem jest silna pozycja rynkowa marek, popularność produktów, zaufanie konsumentów, przyznane nagrody oraz stałe wzbogacanie asortymentu.
TAN-VIET jest dystrybutorem marki VIFON, TaoTao, Tokyoto, Ammko oraz Polka. Marka VIFON to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych na rynku w Polsce1, nr 1. na Słowacji i Węgrzech2. Marka TaoTao to zdecydowany lider rynku kategorii sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce3.

Laur Konsumenta TOP MARKA 2015 dla marki VIFON
Ta prestiżowa nagroda to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim, szczególnie w kategorii zup błyskawicznych, gdzie zajmuje czołową pozycję1. VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Marka kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach i miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box (innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka). Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.

Laur Konsumenta GRAND PRIX 2015 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Wysoka pozycja marki zaowocowała nagrodą w postaci Lauru Konsumenta GRAND PRIX 2015. W portfolio TaoTao znaleźć można niekwestionowanych liderów: sos sojowy, sos chili słodko-pikantny i słodki, oraz makarony ryżowe (nitki, wstążki). Wszystkie te produkty są zdobywcami pierwszej pozycji w rankingach sprzedaży3.
Marka TaoTao to bogata gama sosów orientalnych (chili, sojowy, rybny), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne, chińskie). Ponadto w ofercie dostępne są również marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez konsumentów.


1 Zupy chińskie, w skumulowanym okresie VIII 2014 – VII 2015 pod kątem sprzedaży w sztukach na rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen
2 Zupy chińskie, w skumulowanym okresie VI 2014 – V 2015 pod kątem sprzedaży w kilogramach na rynku Całe Węgry, cała Słowacja (jako suma rynków Nowoczesnego, Tradycyjnego i Dyskontów), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen
3 Sosy orientalne i makarony orientalne, w skumulowanym okresie VIII 2014 – VII 2015 pod kątem sprzedaży w sztukach na rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen

Follow by Email
LinkedIn
Share