sr2logo
Najwyższa jakość materiałów na dachy wielu pokoleń - Strony Rynku

Najwyższa jakość materiałów na dachy wielu pokoleń

Blachotrapez to dziś lider w produkcji pokryć dachowych w Polsce. Firma z Rabki-Zdroju, z ponad 40-letnim doświadczeniem, zatrudnia setki pracowników i działa na skalę międzynarodową. Produkty Blachotrapezu można kupić w 10. krajach Europy oraz Kanadzie i dalekim Tadżykistanie. Na rynku polskim wytycza trendy, a jej produkty cechuje wysoka jakość i nowoczesny design. Priorytetem firmy Blachotrapez jest ciągły rozwój innowacyjnych technologii, a co za tym idzie – doskonalenie jakości oferowanych produktów. Uznanie i zaufanie klientów potwierdzają liczne wyróżnienia, m.in. przyznany niedawno złoty Laur Konsumenta 2017 oraz
Laur Konsumenta Grand Prix 2017.

9Firma Blachotrapez oficjalnie powstała w roku 1995, jednak jej początki sięgają lat siedemdziesiątych. Wówczas to Jan Luberda oraz jego żona Teresa założyli na południu Polski małą firmę dekarską. Głównym profilem jej działalności był montaż pokryć dachowych, rynien i obróbki wykonywane w małym warsztacie. Tak zrodziły się podwaliny pod dzisiejszą potęgę przedsiębiorstwa z Rabki-Zdroju. Dziś, oprócz trzech zakładów produkcyjnych, firma posiada własny tabor samochodowy (ponad 300 samochodów ciężarowych, dostawczych i osobowych) oraz największą w branży sieć sprzedaży detalicznej, liczącą ponad 130 placówek na terenie całego kraju. I stale się rozrasta, budując dachy nad głowami kolejnych pokoleń.
Najwyższa jakość produktów

Najwyższa jakość wyrobów to jeden z czynników sukcesu Blachotrapezu, a dbałość o nią przejawia się we wszystkich obszarach działalności firmy i stanowi podstawę nowych koncepcji i wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dla producenta z Rabki-Zdroju kluczowe jest tworzenie materiałów pokryciowych o najlepszych parametrach, charakteryzujących się wysokimi walorami estetycznymi. Takich, które dadzą inwestorowi duże możliwości kreowania połaci dachowej i pozwolą podnieść jej walory wizualne. Blachotrapez gwarantuje najwyższą dbałość o proces produkcji: wykwalifikowani fachowcy dbają, aby praca była perfekcyjna już od etapu projektowego, po dobór materiałów i kolorów, do samego montażu. Tak, aby pokryty blachodachówką dach zapewniał bezpieczeństwo i komfort mieszkańcom. Wysoką jakość produktów, powstających w zakładach Blachotrapez, potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty, m.in. prestiżowy tytuł Laur Konsumenta, wyróżnienie szczególnie ważne, ponieważ przyznają je sami konsumenci, a jak wiadomo ich opinia jest dla firmy najcenniejsza. Dla odbiorców wysoka jakość jest bardzo istotnym czynnikiem. Wybór odpowiedniego materiału pokryciowego to decyzja na lata i poważny wydatek, a dzisiejszy klient chce, aby jego życie toczyło się pod pewnym i trwałym dachem, pod dachem na wiele pokoleń. Blachotrapez w pełni spełnia to zadanie.

Innowacje potwierdzone gwarancją

Poza stricte produktowym podejściem, Blachotrapez to firma, która od lat wyznacza trendy w branży budowlanej, kreując nowe wzory użytkowe i wdrażając innowacyjne rozwiązania technologiczne w parku maszynowym. Design, wzór, świeże spojrzenie na produkt to kluczowe filary strategii firmy. Najnowszym przykładem innowacyjnego produktu, wyróżniającego się nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem, jest blachodachówka płaska TYSENIA, która doskonale wpisuje się w założenia współczesnej architektury. Prawdziwym bestsellerem sprzedażowym jest także blachodachówka modułowa Germania Simetric oraz innowacyjny gont blaszany
Janosik o wzorze przypominającym naturalny, tradycyjny, drewniany gont. Wybierając materiały pokryciowe Blachotrapezu, klienci otrzymują pewność, że są one dopracowane w każdym szczególe – pisemna gwarancja na blachodachówkę może wynosić nawet do 40 lat. Za renomą produktów stoi również jakość surowców – producent współpracuje tylko z najlepszymi dostawcami i jest generalnym dystrybutorem najwyższej jakości powłok z huty thyssenkrupp Steel Europe, Tata Steel czy US Steel Koszyce.

Kompleksowe podejście do jakości
W kompleksowym budowaniu jakości niezwykle ważne jest zaangażowanie pracowników zarówno w procesie produkcji, jak i obsługi klientów biznesowych i indywidualnych. Dlatego też Blachotrapez zatrudnia naprawdę świetnych fachowców. To oni stoją za sukcesami sprzedażowymi produktów. Nie bez znaczenia dla zarządzania jakością jest również budowanie i utrzymywanie dobrych relacji we współpracy z ludźmi, m.in. z dostawcami i partnerami handlowymi.

W drużynie reprezentacji Polski

Blachotrapez od lat wspiera sport i polskich sportowców, kibicując im w walce o zwycięstwo. Jednak ten rok jest dla firmy wyjątkowy. 15 lutego br. została zawarta umowa partnerska z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, którą już w sierpniu obie strony przedłużyły do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r. Dodatkowo firma Blachotrapez jest także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21. Ale to nie wszystko. Od maja br. oficjalnym ambasadorem marki jest światowej sławy piłkarz Kamil Glik. Podczas trwania kontraktu Kamil Glik wspiera producenta w kampanii wizerunkowej. Z udziałem piłkarza nakręcono już spot telewizyjny, którego oficjalna emisja odbyła się 10 czerwca na antenie telewizji Polsat, przed zwycięskim meczem reprezentacji Polski z Rumunią.

Follow by Email
LinkedIn
Share