sr2logo
Shell ze złotym Laurem Klienta! - Strony Rynku

Shell ze złotym Laurem Klienta!

Wywiad z Marcinem Jaczyńskim, Dyrektorem biznesu pozapaliwowego w Shell Polska

– Shell już drugi raz z rzędu otrzymał Laur Klienta w kategorii sklepy convenience przy stacjach benzynowych, tym razem złote wyróżnienie. Gratulacje. Czy to oznacza, że stacje paliw przechodzą ewolucje i klienci postrzegają je już nie tylko jako miejsce do zatankowania auta?
– Czasy, w których w podróż brało się kanapki i herbatę do termosu minęły, a teraz mało kto wyobraża sobie dalszej trasy bez przystanku na stacji po hot-doga i kawę. Coraz więcej osób korzysta z wygody, którą daje stacja, aby w jednym miejscu załatwić wszystkie potrzebne sprawy. Na ponad 450 stacjach Shell w całej Polsce oferujemy pełną gamę usług: sprzedaż paliw, myjnie, ofertę sklepową, kawową i gastronomiczną Shell Café. Stacje Shell stają się wielofunkcyjnymi punktami. Oprócz zatankowania auta paliwem wysokiej jakości Shell V-Power czy spróbowania produktów z oferty gastronomicznej, na ponad 350 stacjach można odebrać paczkę DPD Pickup i DHL, a w 130 punktach skorzystać z paczkomatów InPost. W wybranych lokalizacjach znajdują się prysznice i pralkosuszarki dla kierowców TIR-ów, a dla rodziców z dziećmi kąciki do zabawy i przewijaki.
– Dwa lata temu wprowadziliście koncept kawiarniano-gastronomiczny Shell Café. Czy jest możliwe, aby na stacji paliw kawa smakowała jak w kawiarni?
– Absolutnie tak. Tak jak dbamy, aby nasze paliwa premium Shell V-Power miały dobry skład i jakość, tak samo dbamy o paliwo dla kierowców – naszą kawę Shell Café. Mamy dwie mieszanki ziaren, które posiadają certyfikat Rainforest Alliance, co oznacza, że są pozyskiwane w sposób zrównoważony ze sprawdzonych plantacji. Mocno stawiamy na szkolenia– wszyscy pracownicy przechodzą szkolenia baristyczne, aby mieć pełną wiedzę, jak dobrze przygotować kawę i czym się różni espresso od lungo. Sprzęt, który znajduje się na stacjach jest taki sam jak w dobrych kawiarniach premium, a wystrój naszych stacji jest kawiarniany, wygodny i zaprasza do zatrzymania się na moment. Co więcej, ostatnio wprowadziliśmy testowo mieszankę speciality. Dla niewtajemniczonych jest to kawa o bardzo wysokiej punktacji – powyżej 80 punktów w 100-punktowej skali SCA (Special Coffee Association). We wszystkich mistrzostwach kawowych na świecie korzysta się z mieszanek, które zostały ocenione powyżej 80 punktów. Kawa speciality sprzedawana na Shell ma ok. 82-87 punktów.
Mamy też na stacjach specjalne ekspresy do parzenia herbaty. Widzimy, że sektor herbaciany coraz bardziej się rozrasta i wielu klientów poszukuje jakościowej herbaty, parzonej w odpowiedni sposób. Ten ekspres, który idealnie odważa gramaturę herbaty i parzy susz w odpowiednim czasie jest odpowiedzią dla wszystkich miłośników herbaty.
– Czy jakość może iść w parze z ceną?
– Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach ludzie szukają atrakcyjnych cen z zachowaniem dobrej jakości produktu. I to właśnie dajemy klientom. Obecnie prowadzimy akcję, która polega na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. Mamy specjalne oferty: śniadaniową, lunchową, popołudniową i wieczorną. W tym czasie klienci otrzymają limitowane propozycje w atrakcyjnej cenie z jakościowych, świeżych produktów.
Nie zapominamy też, że sekretem zadowolenia klientów jest nie tylko dobry produkt, ale też obsługa klientów, która pozostaje na najwyższym poziomie. Regularnie szkolimy naszych pracowników i sprawdzamy opinie klientów w ankietach, aby raz osiągnąć wysoką jakość obsługi nie spocząć na laurach.

Follow by Email
LinkedIn
Share