Fyrklövern to luksusowa marka produktów i usług charakteryzująca się wyjątkowym designem. Zdobywca godła Laur Konsumenta 2023! Fyrklövern słynie z unikalnych, luksusowych serwisów porcelanowych, a także ekskluzywnych artykułów dekoracji wnętrz, sztućców oraz wyrobów szklanych. Firma została wyróżniona
w 2023 roku w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta, otrzymując złote godło w kategorii Nakrycia stołu.
Fyrklövern to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii. Działalność rozpoczęła w 1974 roku i przez prawie 50 lat ugruntowała swoją wysoką pozycję na europejskim rynku produktów luksusowych. Doceniana przez rzesze lojalnych klientów w Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Polsce, na Wegrzech oraz w Niemczech. W naszym kraju Fyrklövern jest obecna od ponad ośmiu lat, kreując trendy aranżacyjne i zdobywając zaufanie tysięcy wymagających klientów.
Prawdziwa perfekcja wykonania, ekskluzywność, trwałość i wytrzymałość, unikalność, zachwycające zdobienia, różnorodność oferowanych wzorów stanowią kwintesencję marki. Tworząc poszczególne kolekcje, firma współpracuje z wybitnymi twórcami. W ich gronie znajdują się m.in. szwedzki projektant couture, tworzący dla gwiazd i szwedzkiego dworu królewskiego – Lars Wallin, światowej sławy duet projektantów – Gitte Dyrberg i Henning Kern, znane artystki – Anne Rooslien i Cecilia Åberg czy Stefan Lindhal – wybitny szwedzki rysownik, jeden z niewielu certyfikowanych przez Disney Company.
Znakiem rozpoznawczym porcelany
Fyrklövern są najwyższej jakości materiały oraz unikalne wzornictwo, w tym ręcznie nanoszone dekory
z 18-karatowego złota i prawdziwej platyny. Produkty są projektowane i wytwarzane z dbałością o każdy, nawet najdrobniejszy detal. Zachwyt konsumentów budzą niustannie wyjątkowe kolekcje Fyrklövern, m.in. Lace, Diamond, Victoria, Celebration, Magic Garden, Sentiment, Pepper, Bella czy jubileuszowa kolekcja Polska 100. Unikalnymi propozycjami są linie będące efektem współpracy Fyrklövern z Disney Company: Disney Christmas Jubilee oraz Disney Wonder.
– Naszym celem jest niezmiennie tworzenie i oferowanie wyjątkowych produktów, które łączą w sobie jakość, ekskluzywność, trwałość, funkcjonalność, a przy tym perfekcyjnie wpisują się w najnowsze trendy – mówi Katarzyna
Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna Fyrklövern na Polskę i Węgry. – Zaufanie klientów jest dla nas najważniejszym wyrazem uznania, a otrzymywane nagrody – jak złote godło w konkursie Laur Konsumenta – dodatkowym potwierdzeniem odnoszonych przez firmę sukcesów. Dbamy o budowanie długofalowych relacji z naszymi klientami – inspirujemy, zapewniamy im profesjonalne doradztwo, spełniamy potrzeby nawet tych najbardziej wymagających. Cieszę się, że nasze serwisy goszczą na tak wielu polskich stołach, zarówno przy szczególnych uroczystościach, jak i na co dzień. Zapewniam, że nadal będziemy rozwijać naszą markę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich miłośników oryginalnego designu.
www.fyrklovern.pl
Zapraszamy!