sr2logo
Ekspansja Maxi Zoo w Polsce - Strony Rynku

Ekspansja Maxi Zoo w Polsce

Sieć Maxi Zoo pojawiła się w Polsce 11 lat temu stawiając na dynamiczną ekspansję. Dzisiaj jest liderem stacjonarnych sklepów dla zwierząt. Maxi Zoo liczy 100 sklepów w całym kraju i przygotowuje się do kolejnych otwarć.

Założenia przy otwarciu pierwszego sklepu Maxi Zoo były jasne – stworzyć miejsce, w którym opiekunowie zwierząt znajdą szeroki asortyment dla swoich pupili i będą mogli wybierać spośród setek dostępnych marek. Czynnikiem wyróżniającym sklepy Maxi Zoo jest podejście profesjonalnej kadry pracowniczej do klientów. Osoby zatrudnione w Maxi Zoo to eksperci oraz miłośnicy zwierząt, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i pomagają wybrać odpowiednie produkty dla pupili. Dla firmy istotny jest też komfort odwiedzających, dlatego pod sklepy wybierano lokalizacje gwarantujące przestrzeń i możliwość swobodnego robienia zakupów. Dodatkowo każda placówka umożliwia zakupy razem z pupilem. – Sklepy powstały z naszej miłości do zwierząt – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający sieci Maxi Zoo Polska. – Stale potwierdzamy, że nasze hasło „Szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie” jest dla nas kierunkowskazem i towarzyszy nam każdego dnia. W sklepach w całej Polsce nie prowadzimy sprzedaży zwierząt, ale chętnie zapraszamy je do odwiedzania placówek wspólnie ze swoimi opiekunami. Być może w przyszłości wprowadzimy format XXL, w którym pojawią się zwierzęta. Żeby to się stało, potrzebujemy dogodnej lokalizacji, która będzie liczyła ok. 2000 m2. To warunek konieczny, aby zapewnić pupilom niezbędny komfort i przestrzeń do życia.

Pomoc jedną z najważniejszych wartości Maxi Zoo

Od momentu pojawienia się sieci w Polsce rozpoczęły się długofalowe współprace ze schroniskami, fundacjami i stowarzyszeniami. Każdy sklep Maxi Zoo ma podpisaną umowę z lokalnymi schroniskami dla zwierząt, które stale otrzymują wsparcie. – Pomaganie jest dla nas rzeczą oczywistą – dodaje Wojciech Kamiński. – W schroniskach nadal mieszkają zwierzęta, które nie mają własnych domów. Pamiętamy o nich i regularnie organizujemy akcje wparcia. W każdym sklepie znajdują się specjalne pojemniki na dary, a w okresie świąt Bożego Narodzenia we wszystkich naszych lokalizacjach w Polsce stają specjalne choinki z marzeniami od potrzebujących czworonogów. Każdy może je spełniać i zostawiać pod drzewkiem wskazane na kartkach produkty. Od 7 lat współpracujemy również z GOPR, a w ramach akcji „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt” sprzedajemy zawieszki, a dochód z ich sprzedaży przeznaczamy na szkolenia i profesjonalną opiekę psich ratowników.

Być blisko klienta

Maxi Zoo bada potrzeby rynku i wdraża rozwiązania, które realnie wpływają na komfort zakupów. Sieć skupia się również na omnichannelowym charakterze, stąd pomysł na uruchomienie sklepu internetowego i pojawienie się aplikacji Maxi Zoo. Jej użytkownicy mogą korzystać z 5% rabatu, który nalicza się przy każdorazowej transakcji. Znajdują się w niej również kupony rabatowe oraz specjalistyczne artykuły o zwierzętach. – Od tego roku intensywnie rozwijamy ekosystem, który będzie gwarantował klientom sklepów usługi dla pupili – podsumowuje Wojciech Kamiński. – W sklepie na warszawskiej Sadybie uruchomiliśmy Meat Corner pomocny w układaniu diety BARF, a w sklepie w łódzkiej Manufakturze funkcjonuje gabinet weterynaryjny. Dążymy do tego, aby w przyszłości każda lokalizacja dawała możliwość sprawdzenia stanu zdrowia zwierząt i skorzystania z usług pielęgnacyjnych, np. groomera. Cieszymy się z dotychczasowego sukcesu, dalej celebrujemy okrągły jubileusz otwarcia stu sklepów, ale patrzymy też w przyszłość i przygotowujemy się do dalszego rozwoju.

Follow by Email
LinkedIn
Share