sr2logo
Laur Klienta 2018 dla PSB MRÓWKA! - Strony Rynku

Laur Klienta 2018 dla PSB MRÓWKA!

Grupa PSB Handel S.A., z siedzibą w Wełeczu koło Buska-Zdroju (województwo świętokrzyskie), działa na rynku od 20 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów typu „dom i ogród” w Polsce.

Bez nazwy-1

Podmioty zrzeszone w Grupie oraz ich oferta

Obecnie Grupa zrzesza 382 małe i średnie rodzinne firmy z terenu całego kraju, prowadzące handel w 315 składach budowlanych, w 280 marketach PSB Mrówka
oraz 58 centrach handlowych PSB Profi. W ofercie składów i placówek Profi znajdują się materiały do budowy i remontu, a w sklepach Mrówka dostępne są materiały wykończeniowe, dekoracyjne, oświetleniowe, hobbistyczne elektronarzędzia oraz produkty do ogrodu. Zawiera on 360 tys. pozycji asortymentowych, które pochodzą od 715 renomowanych dostawców. Placówki PSB oferują także doradztwo i pomoc przy wyborze materiałów – rzetelną i fachową obsługę.

Jakość i rzetelność – marka rekomendowana przez klientów

W Grupie PSB fundamentem działalności jest jakość materiałów, usług okołosprzedażowych oraz rzetelność wobec interesariuszy. Kluczowymi dostawcami Grupy są krajowi liderzy w swoich kategoriach asortymentowych. Grupa podnosi standardy obsługi klienta i rozszerza gamę produktów poprzez rozbudowę sieci detalicznej PSB Mrówka. Tradycyjne hurtownie są przekształcane w nowoczesne centra budowlane pod nazwą PSB Profi. Od wielu lat Grupa prowadzi także intensywne programy szkoleniowe, podnoszące kwalifikacje pracowników sieci oraz kilku tysięcy wykonawców budowlanych, stale zaopatrujących się w jej placówkach. Firmy rodzinne w zorganizowanej grupie są bardziej elastyczne – indywidualnie dostosowują się do zmieniających się potrzeb klientów na rynkach lokalnych. Dowodem na długoterminową opłacalność inwestycji w jakość jest obecność Grupy PSB w pierwszym w Polsce rankingu 100 najlepszych polskich marek rekomendowanych przez klientów. Odpowiedzi udzielone przez 5 tysięcy rodzimych konsumentów uplasowały firmę na 35. miejscu w kategorii „Pozaspożywczy handel detaliczny”, najwyżej wśród marek reprezentujących sektor materiałów budowlanych oraz „dom i ogród”. Ponadto marka PSB Mrówka już drugi raz znalazła się w gronie laureatów „Dobra Marka 2018” w kategorii „Markety budowlane”, w IX edycji ogólnopolskiego, ponadbranżowego programu „Jakość, Zaufanie, Renoma”.

Plany na przyszłość 

W Polsce istnieje ponad 400 powiatów, a sieć
Mrówek liczy obecnie 280 marketów. To wyraźnie pokazuje potencjał do zagospodarowania. Tym bardziej, że obecność sklepów budowlanych, zlokalizowanych w małych miastach (powiatowych i gminnych), jest bardzo pożądana przez lokalne społeczności. Mrówki są konceptem skupiającym w jednym miejscu niezbędne materiały do bieżącego utrzymania domu i ogrodu. W tym roku planujemy otwarcie ok. 40 Mrówek, przyjęcie kilku kolejnych hurtowni budowlanych oraz przekształcenie 7–10 dotychczasowych składów w nowoczesne centra budownictwa Profi. Grupa PSB rozwija także sprzedaż przez Internet. W tym celu powstaje wspólna baza produktów, obejmująca obecnie ponad 64 tys. pozycji katalogowych, pochodzących od ponad 380 dostawców Grupy.

You may also like...