sr2logo
KiK – Klient był, jest i będzie królem - Strony Rynku

KiK – Klient był, jest i będzie królem

Sieć sklepów KiK to jeden z wiodących przedstawicieli sektora value retailers, który tylko w minionym roku uruchomił sklep internetowy i wprowadził atrakcyjny program lojalnościowy myKiK, wszystko to połączone z dalszymi otwarciami sklepów stacjonarnych. Nie dziwi więc, że po raz kolejny sieć KiK została uhonorowana wyróżnieniem TOP MARKA.


Od momentu debiutu KiK na polskim rynku minęło 12 lat, a marka wciąż konsekwentnie stawia na działania w pobliżu klientów i oferowanie atrakcyjnej relacji jakości do ceny. Dziś sieć zbliża się do osiągnięcia liczby 500 sklepów w Polsce i nieustannie się rozwija.
– Od początku zależało nam na tym, by być blisko naszych klientów i oferować im łatwy dostęp do produktów z atrakcyjną relacją jakości do ceny. Przez ponad 10 lat realizowaliśmy to podejście przede wszystkim poprzez działania ekspansyjne, a od maja zeszłego roku dużym wsparciem w tym zakresie jest nasz sklep internetowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i działamy dalej. Na horyzoncie mamy osiągnięcie magicznej liczby 500 sklepów, ale traktujemy to jako kolejny krok na drodze do dalszego sukcesu w Polsce. Nasze plany rozwojowe są znacznie ambitniejsze w perspektywie średnio-terminowej – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK i dodaje: miniona dekada to czas wielu zmian, zarówno na rynku, jak i w oczekiwaniach klientów. Mimo to, nasze podejście, które w tym roku będzie świętować swoje 30-lecie, okazuje się być uniwersalne i doskonale sprawdza się po dziś dzień. Chodzi oczywiście o stawianie klienta w centrum działań. Mamy to wręcz zaszyte w DNA marki, bo sama nazwa „KiK” to akronim od słów „Kunde ist König”, czyli Klient jest Królem.

Nowa jakość doświadczeń

Ubiegły rok był dla KiK czasem rozszerzenia działalności o sklep internetowy oraz program lojalnościowy i aplikację myKiK. Wszystkie inicjatywy spotkały się z pozytywnym odbiorem klientów, o czym świadczą liczby – zaledwie w 4 miesiące do programu lojalnościowego zarejestrowało się aż 1.000.000 użytkowników.
– Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że wizytówką sieci KiK jest nieustanne oferowanie najlepszej na rynku relacji jakości do ceny w produktach tekstylnych oraz tzw. non-food, a także wzmacnianie doświadczeń i budowanie relacji z klientami na wielu różnych płaszczyznach. Działamy omnichannelowo, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko analizować i odpowiadać na potrzeby konsumentów. Cieszymy się, że w tym roku znów otrzymaliśmy wyróżnienie „Top Marka”. Fakt, że jest ono przyznawane przez klientów, sprawia, że postrzegamy je jako podwójny sukces – komentuje Jan Skowron.
Sieć sklepów KiK została uhonorowana Top Marką 2024. To nie pierwsze godło dla brandu – w 2016 i 2017 roku został wyróżniony „Laurem Klienta”, a tegoroczna nagroda „Top Marka” jest szóstą z rzędu (2018, 2020 i 2021, 2022, 2023 i 2024).

Follow by Email
LinkedIn
Share