sr2logo
Europ Assistance Polska w trosce o pozytywne doświadczenia klientów - Strony Rynku

Europ Assistance Polska w trosce o pozytywne doświadczenia klientów

1Europ Assistance Polska jest częścią Grupy Europ Assistance, twórcy idei assistance i założyciela tej branży na świecie. Na polskim rynku firma istnieje od 1996 roku, będąc liderem branży assistance w Polsce. Niesiemy pomoc w każdej sytuacji związanej z życiem codziennym naszych klientów, prowadząc działalność w pięciu głównych obszarach: Podróż, Zdrowie, Dom i Rodzina, Samochód oraz Concierge.

Od lat działalność biznesowa Europ Assistance jest doceniana w ogólnopolskich rankingach. Wyniki finansowe oraz dynamika rozwoju spółki zostały dwukrotnie wyróżnione w rankingach Diamentów „Forbesa” oraz Gazel Biznesu „Pulsu Biznesu”. Ponadto Europ Assistance doceniane jest także za działalność CSR. Dobre praktyki firmy znalazły się kilkakrotnie w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W tym roku Europ Assistance została ponownie doceniona, otrzymując Laur Klienta – Grand Prix 2020 w kategorii usługi assistance. Wyróżnienie to potwierdza silną pozycję, którą firma utrzymuje od kilku lat w tym plebiscycie, w ramach swojej kategorii. Dodatkowo nagroda ta przyznawana jest w oparciu o opinię klientów, co czyni ją obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych, preferencjach i rekomendacjach klientów.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom klientów, firma tworzy produkty oparte na kompleksowych oraz innowacyjnych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie i trendy. W trosce o zadowolenie i pozytywne doświadczenia Europ Assistance Polska stawia na zaawansowane technologie, aby obsługiwać swoich klientów jeszcze szybciej i sprawniej. W ramach oferowanych rozwiązań można znaleźć m.in. Voice Bota, czyli wirtualnego konsultanta, który przy użyciu naturalnego języka prowadzi rozmowę z klientem i pozwala na szybki i prosty kontakt z Centrum Pomocy. Kolejnym rozwiązaniem, które Europ Assistance proponuje swoim klientom, jest Messenger Bot. Automat do obsługi klienta, osadzony w ramach komunikatora Facebook Messenger. Opcja ta dostępna 24/7 jest szczególnie przydatna dla klientów przebywających poza UE, gdzie koszty połączeń telefonicznych są wysokie. Mając dostęp do Wi-Fi lub pakietu danych w roamingu, klienci mogą skontaktować się z Centrum Pomocy bez dodatkowych kosztów.
– Temat digitalizacji jest obecny w naszej firmie od dawna. Nie zwalniamy tempa i jestem przekonany, że w 2020 roku nasza firma będzie jeszcze bardziej zaawansowana pod kątem innowacyjnych rozwiązań. Wszystkie wprowadzane rozwiązania to działania podjęte z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach naszych klientów – podsumowuje Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.

Follow by Email
LinkedIn
Share